6.01.2011

Draakje / Dragon

Bij deze de foto van mijn eigen Draakje. Ik vind hem erg schattig geworden. Hij is helaas nog niet helemaal af, want toen ik de vleugeltjes aan elkaar wilde naaien deed de naaimachine het ineens niet meer zoals hij het zou moeten doen. Na een hele avond prutsen en zoeken naar wat er toch aan de hand zou kunnen zijn kwam ik tot de conclusie dat ik het probleem zelf niet kon verhelpen. De naald naaide nog maar op een plek en het stof werd niet meer getransporteerd. Dit werd toch echt een klus voor de naaimachine-reparateur bedacht ik me. Dus naaimachine weggebracht....en drie dagen later werd ik opgebeld dat de naaimachine helaas niet meer te repareren was :( Heeeeeel erg jammer dus, zo lang had ik em nog niet en ik was er nu al aan gehecht. Voorlopig dus even geen nieuwe productie...wel nog wat foto's van exemplaren die ik al eerder gemaakt had en nog niet had gepost.




Hereby a picture of my little dragon and some earlier productions. Unfortunately the dragon is not totally finished yet, as when I was about to sew the wings together the sewing machine started acting weird. After a whole evening of tinkering I concluded that this problem could not be fixed by me. The needle sewed in one place only and the fabric stopped being transported. This was going to be a job for the sewing machine doctor I thought. So we brought the machine to the shop....and unfortunately I received a phone call three days later that the sewing machine could not be fixed. There was a default in the machine :( I am very very sad that it is broken. I didn't have it for a very long time, yet I loved working with it. So...it will probably take quite a while before I will update this Blog again...

1 opmerking: