6.08.2011

Eigen ontwerpen / My own designs

Hoera! Ik heb bij de naaimachine-reparateur een nieuwe oude naaimachine gekocht. Dit tweedehandsje gaat me hopelijk weer veel plezier bezorgen! Zie hier de eerste resultaten: panda en vogeltje. De onderste foto, het olifantje, heeft mijn zusje Ine gemaakt tijdens een knutselavondje achter de naaimachine. Het is superleuk om zelf ontwerpjes te maken en deze uit te voeren. Het resultaat is dan echt een beetje een verrassing...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hooray! I bought a new old sewing machine...this second hand Singer will hopefully give me a lot of joy! The cuddly toys seen above are designed by myself: bear and bird. The elephant is made by my sister Ine, who came over for a creative sewing weekend. I really enjoy making my own designs now. The result is always a surprise...

2 opmerkingen:

  1. ik ben helemaal dol op olifantjes! zooo cute :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej! Super leuk die eigen ontwerpjes! Zeker mee doorgaan! Die van Ine is ook erg leuk geworden. Ben benieuwd wat je nog meer gaat maken...! xxx

    BeantwoordenVerwijderen